Marketing Automation

Spersonalizowane i automatyczne działania marketingowe to przewaga konkurencyjna, której nie sposób lekceważyć. Wprowadzenie marketing automation w e-commerce pozwala na zwiększenie skuteczności działań marketingowych, poprawę konwersji, a także umożliwia personalizację doświadczeń klientów i budowanie z nimi trwałych relacji.

Naszym Klientom oferujemy nowoczesny i rozbudowany moduł marketing automation bez opłat abonamentowych oraz wysokich kosztów związanych z rosnącymi bazami danych klientów czy opłat za każdą pojedynczą czynność (np.: wysłanie e-maila, SMS-a)

Personalizacja treści w oparciu o marketing automation

Personalizacja w e-commerce to aktualnie jeden z najważniejszych czynników wpływających na poziom konwersji. Klienci chcą być traktowani wyjątkowo i często odrzucają komunikaty, które nie są zindywidualizowane. Stworzony przez nas system e-commerce umożliwia wykorzystanie personalizowanych treści na wielu etapach wizyty w sklepie oraz w kanałach posprzedażowych (e-mail, SMS). Przekaz może być realizowany na wiele sposobów takich jak: banery, dodatkowe elementy w treści witryny, okienka pojawiające się w zaplanowanym przez nas momencie czy indywidualne treści w panelu klienta.

Przykłady zastosowania w sklepie internetowym

Nasz moduł umożliwia tworzenie wielu kampanii adresowanych do różnych grup odbiorców. Odbiorcy mogą być filtrowani według danych osobowych (płeć, data urodzenia) lub danych gromadzonych na podstawie ich aktywności w sklepie internetowym (dat składanych zamówień, odwiedzin w sklepie, oglądanych produktów. Taka funkcjonalność daje możliwość personalizacji treści w zależności od tego, kto jest jej odbiorcą.

  • Nowym (niezarejestrowanym) klientom możemy wyświetlać treści zachęcające do zapisania się do naszego Newslettera lub dołączenia do Programu Lojalnościowego. Dodatkowo możemy wyświetlić produkty według zaplanowanego wcześniej klucza (np.: bestsellery, wybrane produkty będące na promocji, najczęściej kupowane…)
  • Możemy przygotować spersonalizowane powitanie dla powracającego klienta i pokazać mu produkty, które uzupełnią jego wcześniejsze zakupy. Dodatkowo możemy poinformować go o aktualnym stanie konta w Programie Lojalnościowym lub zachęcić do polecania naszego sklepu w zamian za dodatkowe korzyści.
  • Dzięki odpowiedniej konfiguracji automatycznych e-maili możemy przypominać się klientom, którzy dokonali zakupu w sklepie wysyłając oferty na produkty z interesującej ich kategorii. Moment wysłania maila może być zaplanowany np.: w oparciu o czas zużycia danego produktu.
  • System może również automatycznie informować klienta o nowościach, promocjach lub nowych treściach w witrynie (poradniki, artykuły na blogu).
  • Każdy klient, który poda datę urodzenia w trakcie rejestracji może otrzymać od nas spersonalizowane życzenia w dniu urodzin wraz z przygotowaną specjalnie ofertą Wybór konkretnych narzędzi oraz ich konfiguracja są każdorazowo dostosowane do potrzeb i wymagań Klienta oraz specyfiki branży.
  • Automatyczny e-mail możę zostać wysłany do klienta, który nie sfinalizował swoich zakupów. Przypomnienie o porzuconych koszyku w połączeniu z dodatkowym rabatem lub innymi zachętami to metoda na sprowadzenie znaczącej ilości klientów z powrotem do naszego sklepu i skłonienie ich do dokonania zakupu.

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiamy, doradzimy i stworzymy ofertę „szytą na miarę”.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00