Marketing Automation

Dlaczego warto wdrożyć system Marketing Automation?

1
Oszczędność czasu i zasobów ludzkich

Realizacja scenariuszy i komunikacja z klientami odbywa się automatycznie na podstawie wdrożonych reguł automatyzacji.

2
Możliwość gromadzenia wiedzy na temat klientów

System monitoruje wizyty na stronie w czasie rzeczywistym zarówno osób zidentyfikowanych jak i anonimowych. Zaawansowana segmentacja pozwala precyzyjnie adresować kampanie mailingowe, sms-owe czy w social media.

3
Budowanie trwałej relacji i edukacja klienta

System dostarcza klientowi informacje o produktach i usługach w obszarze jego zainteresowań, które wspomagają i przyspieszają podjęcie decyzji zakupowej.

4
Możliwość oceny zaangażowania klienta

System scoringowy mierzy na bieżąco zaangażowanie poszczególnych użytkowników i uruchamia scenariusze dopasowane do zdefiniowanej sytuacji.

5
Spersonalizowana komunikacja z klientem

System umożliwia prowadzenie komunikacji z klientem w wielu kanałach: e-mail, sms, on-site, web-push, Facebook

Jesteśmy partnerem SALESmanago!

To numer 1 w kategorii systemów eCommerce Marketing Automation w Europie według Datanyze.com.

Efekty wdrożenia systemu Marketing Automation

  • wzrost ilości pozyskiwanych leadów
  • konwersja subskrybentów w klientów
  • budowanie trwałej relacji z klientami
  • zwiększenie skuteczności kampanii marketingowych
  • poprawa współpracy między działami marketingu i sprzedaży
  • mierzalna skuteczność poszczególnych działań marketingowych
marketing automotion

Ideą Marketing Automation jest dostarczenie właściwej wiadomości do właściwej osoby we właściwym czasie

Monitorowanie wizyt

Monitorowanie wizyt na stronie www

  • SALESmanago rozpoznaje ludzi i firmy odwiedzające Twoją stronę internetową, następnie monitoruje i analizuje ich zachowanie online
  • Połącz dane o swoich klientach z CRM z danymi o ich aktywności
  • Monitorowanie historii wizyt klienta:
    - data i czas wizyty
    - uRL-e
    - czas spędzony na każdym URL
    - źródła odwiedzin
  • Zobacz firmy odwiedzające Twoją stronę nawet, jeśli nie masz ich danych kontaktowych w swoim CRM
CRM

CRM - Dashboard

  • Zautomatyzowane listy:
    - gorących leadów z największą szansą na sprzedaż
    - kontaktów ostatnio dodanych do bazy, z którymi nie skontaktowali się jeszcze sprzedawcy
    - nadchodzących zadań zaplanowanych przez zespół sprzedażowy
  • Wykresy mierzące i porównujące wyniki z różnych przedziałów czasowych
  • Konfiguracja zestawu najważniejszych lejków sprzedażowych w Twoim CRM
CRM

360° Widok Klienta - Karta Kontaktu

  • Dane behawioralne, transakcyjne i demograficzne
  • Kompletne dane o klientach:
    - profil klienta i historia jego aktywności
    - lista atrybutów przypisanych do klienta
    - lista transakcji
    - wszystkie wizyty na stronie www
    - cała historia komunikacji
    - informacje o aktywności godzinowej i dziennej klienta
  • Aktualny scoring klienta i dynamika jego wzrostu
  • Lista segmentów, do których przypisany jest klient wraz ze scoringiem zebranym w każdym z nich
CRM

360° Widok Klienta - Dane Mobilne

  • Kompletny profil mobilny z podstawowymi danymi kontaktowymi, urządzeniem, systemem operacyjnym i ostatnią lokalizacją
  • Szczegółowe informacje:
    - historia aktywności w aplikacji mobilnej
    - historia lokalizacji klienta w oparciu o dane położenia urządzenia mobilnego
    - czas spędzony w aplikacji mobilnej w podziale na wszystkie moduły aplikacji
  • Lista dynamicznym segmentów, do których przypisany jest kontakt w oparciu o jego zachowanie w aplikacji
  • Dane oparte na integracji z APPmanago Marketing Automation
Email Marketing

Email Marketing i Newslettery

  • Zaawansowany system do Email Marketingu
  • Masowe i indywidualne wiadomości
  • Personalizacja 1-do-1
  • Wiadomości urodzinowe
  • Testy A/B
  • Wysoka dostarczalność wiadomości
  • Nielimitowana ilość wysyłanych wiadomości
  • Samodzielna infrastruktura wysyłkowa
Email Marketing

Email Drag&Drop Designer

  • Zbuduj własne, profesjnalne szablony e-mail
  • Intuicyjne tworzenie szablonów metodą drag&drop
  • Responsywne szablony wiadomości
  • Wybór 100 gotowych, w pełni edytowalnych szablonów e-maili
  • Podgląd wyświetlania na telefonach, tabletach i komputerach
Email Marketing

Wiadomości personalizowane 1-do-1

  • Wysyłaj dynamiczne wiadomości z treścią bazującą na zachowaniu klienta:
    - retargeting po wizycie
    - wiadomość ratująca porzucony koszyk
    - produkty przecenione, przeglądane wcześniej
    - wiadomości cross-sellingowe i up-sellingowe
  • Pełna personalizacja treści w oparciu o atrybuty kontaktu
  • Dynamiczne rekomendacje ecommerce dopasowane do profilu klienta i jego ostatnich zainteresowań
  • Dopasowanie momentu dostarczenia wiadomości do aktywności godzinowej i dziennej klienta
  • Personalizacja danych nadawcy dla każdego kontaktu
  • Możliwość wysyłania wiadomości do anonimowych użytkowników
Email Marketing

Analityka Kampanii Email

  • Kompletne dane analityczne na temat wysłanym wiadomości
  • Historia otwarć i kliknięć
  • Informacje o zaangażowaniu klienta na stronie internetowej po otrzymaniu wiadomości
  • Szczegółowe statystyki podzielone na domeny adresów mailowych klientów
  • Prosty eksport danych
Mobile Marketing

Mobile Marketing i SMS

  • Dotrzyj do klientów poprzez urządzenia mobilne
  • Komunikacja przez SMS i Push
  • Szablony SMS
  • Wiadomości masowe i indywidualne, bazujące na zachowaniu klienta
  • Wiadomości urodzinowe
  • Analityka wysłanych wiadomości
  • Integracja z bramkami SMS w wielu krajach
Website Marketing

Personalizacja strony internetowej

  • Dostosuj treść strony internetowej do każdego użytkownika w oparciu o jego profil
  • Wyświetl dynamiczne banery ze sperso­nalizowanymi ofertami zamiast ogólnych
  • Inteligentne rekomendacje produktowe
  • Personalizowane pop-upy i sidebary wyświetlane do wybranych grup klientów
  • Analityka mierząca efektywność w każdym z personalizowanych miejsc reklamowych
Website Marketing

Lead generation i konwersja anonimowych użytkowników

  • Generuj leady na swojej stronie używając formularzy kontaktowych i landing page
  • Kreator drag&drop dla formularzy i landing page
  • Konfigurowalne formularze kontaktowe wyświetlane na stronie lub w pop-upie
  • Formularze kontaktowe do pobierania dodatkowych treści
  • Wbudowany system generowania kodów rabatowych, by przyciągnąć anonimowych użytkowników
  • Analityka generowana leadów dla każdego formularza i landing page
Website Marketing

Powiadomienia Web Push

  • Używaj powiadomień z przeglądarki by dotrzeć do potencjalnych klientów w dowolnym momencie gdy korzystają z Internetu
  • Stwórz własne powiadomienie by zebrać listę użytkowników, którzy będą otrzymywać powiadomienia push w swoich przeglądarkach
  • Wysyłaj masowe powiadomienia do wszystkich zapisanych użytkowników
  • Stosuj web pushe w procesach automatyzacji
  • Możliwość pełnej personalizacji treści
  • Dostarczanie ofert dynamicznych
  • Pozostań w kontakcie nawet z anonimowymi użytkownikami
Website Marketing

Live Chat

  • Rozmawiaj z klientami i sprzedawaj bezpośrednio na swojej stronie WWW
  • Automatyczna obsługa czatu i zapytań klientów dzięki możliwości konfiguracji scenariuszy rozmowy prowadzonym przez bota
  • Pozyskiwane danych kontaktowych od rozmówcy - dzięki progresywnym formularzom pytasz tylko o dane, których nie masz
  • Dynamiczne rekomendacje produktowe 1-to-1 oparte o Machine Learning dostępne dla konsultanta do wysłania w oknie rozmowy z klientem
  • Możliwość wyszukania w ofercie produktów, o które pyta klient i wysłania ich w oknie rozmowy
  • Podgląd na profil użytkownika, z którym rozmawia konsultant
  • Klient ma wgląd w całą historię swoich rozmów na czacie z konsultantami
  • Nieograniczona ilość konsultantów
Social Media

Facebook Lead Generation

  • Zintegruj swoje konto z Facebook, by zbierać leady w social media i dotrzeć do nich w innych kanałach
  • Tworzenie procesów Marketing Automation w oparciu o Facebook Lead Ads
  • Automatyczne przesyłanie leadów pozyskanych w systemach Lead Ads
Social Media

Automatyzacja Facebook Ads

  • Automatyczne wyświetlanie reklam na Facebooku w oparciu o profil i aktywność klienta
  • Integracja i automatyzacja Facebook Custom Audience
  • Planowanie i publikacja postów na profilu firmowym
Social Media

Automatic Sales Chat

  • Automatyzacja rozmów na Facebook Messenger
  • Twórz skrypty rozmów by automatycznie dostarczać odpowiedzi na pytania klientów o produkty dostępne w Twojej ofercie
  • Prosty kreator skryptów metodą drag&drop
  • Nielimitowana ilość scenariuszy rozmów
  • Możliwość prezentacji zdjęć produktów i linków do sklepu w oparciu o zainteresowanie klienta
  • Odpowiadaj na pytania klientów o produkty w oparciu o ich kategorie, producentów, przedział cenowy czy dowolne inne atrybuty
Ad Remarketing

Ad Remarketing

  • Kierowanie reklam wyświetlanych w sieciach reklamowych RTB do anonimowych użytkowników Twojej strony
  • Integracja z każdym bazującym na trackingu pixeli rozwiązaniem do retargetingu w celu personalizacji reklam wyświetlanych na zewnętrznych stronach
  • Konfigurowalne scenariusze w celu rozpoczęcia i zakończenia kampanii reklamowym dla wybranych klientów
Marketing Automation

Reguły Automatyzacji

  • Intuicyjny kreator drag&drop do budowania procesów automatyzacji
  • Wybór wielu zdarzeń, warunków, na podstawie których uruchamiane są procesy automatyzacji
  • Szeroka gama akcji, które System automatycznie wykonuje dla konkretnych klientów w oparciu o ich zachowanie
  • Budowanie zarówno prostych jak i bardzo złożonych procesów automatyzacji
Marketing Automation

Kreator Workflow

  • Tworzenie nawet najbardziej złożonych procesów automatyzcji we wszystkich kanałach
  • Budowa całej ścieżki automatycznej komunikacji na jednym ekranie
  • Prosta w użyciu metoda budowy w kreatorze drag&drop
  • Używaj zdarzeń, warunków i akcji do budowania wielu ścieżek automatyzacji
Marketing Automation

Kampanie i lejki

  • Automatyzacja rozmów na Facebook Messenger
  • Zarządzaj przepływem leadów w swoim procesie sprzedażowym
  • Monitoring potencjalnych klientów w różnych fazach procesu sprzedaży
  • Wizualizacja procesu sprzedaży podzielonego na poszczególne etapy
  • Identyfikacja słabych punktów w procesie sprzedaży
  • Optymalizacja procesu sprzedaży dzięki analityce lejków
Testy ABX

Testy ABX treści na stronie internetowej

  • Optymalizacja kampanii w oparciu o reakcje użytkowników na wyświetlane treści
  • Automatyczne wyświetlanie najskuteczniejszych kreacji
  • Testy ABX treści dynamicznych na stronie
  • Analityka wszystkich banerów, formularzy, szablonów wyświetlanych w określonym miejscu na stronie
  • Konfiguracja częstotliwości wyświetleń poszczególnych kreacji nawet po zakończeniu testu
Testy ABX

Testy A/B wiadomości email

  • Osiągnij najlepsze rezultaty w swoim kampaniach email marketingowych
  • Testuj skuteczność w oparciu o:
    - temat wiadomości
    - czas wysyłki
    - szablony wiadomości
  • Wybierz część bazy, do której mają być wysłane wiadomości testowe, a system automatycznie wyśle lepszą z nich do pozostałej części bazy
Analityka i raporty

Analityka Ogólna Bazy

  • Wszystkie najważniejsze statystyki Twojej bazy kontaktów w jednym miejscu
  • Analityka wzrostu bazy kontaktów
  • Rozpoznanie godzin i dni tygodnia, w których Twoi klienci są najbardziej aktywni
Analityka i raporty

Analityka Lead Generation

  • Pokazuje liczbę leadów pozyskanych ze wskazanych źródeł
  • Analityka leadów generowanych z różnych źródeł
  • Porównanie ilości leadów pozyskanych ze wskazanych źródeł w różnych przedzialach czasowych
Analityka i raporty

Analityka Kampanii

  • Zaawansowana analityka procesu sprzedaży, zarządzanego przez lejki sprzedażowe
  • Analityka przepływu klienta przez kolejne etapy w procesie sprzedaży
  • Identyfikacja etapów, na których występuje wyciek leadów
  • Analityka całego procesu sprzedaży z podziałem na wszystkie źródła, z których pozyskiwane są leady
Analityka i raporty

Analityka eCommerce i Google Analytics

  • Integracja SALESmanago z Google Analytics pozwala na wyświetlanie w panelu danych, zbieranych przez Google
  • System automatycznie wyświetla ilość transakcji wygenerowanych w Twoim eSklepie
  • Monitorowanie transakcji wspomaganych przez kampanie prowadzone z poziomu SALESmanago
Analityka i raporty

Analityka Lead Routing

  • Analityka efektywności pracy działu sprzedaży jako całości oraz każdego z handlowców z osobna
  • Szczegółowe informacje na temat leadów zakwalifikowanych do bezpośredniej sprzedaży
  • Monitorowanie czasu potrzebnego do podjęcia kontaktu z potencjalnym klientem
  • Analityka konwersji w procesie sprzedaży obliczana dla każdego handlowca
Funkcje Premium

Archiwizacja Wizyt Anonimowych

  • Zapisuje historię ston przeglądanych przez każdego anmimowego użytkownika
  • Łączenie danych historycznych o wizytach w momencie pozyskania danych kontaktowych klienta, aby uzyskać pełny wgląd w jego zainteresowania
  • Pozwala na zapisywanie historii wizyt anonimowych nawet z 2 ostalnich lat
Funkcje Premium

Monitorowanie Wizyt w Czasie Rzeczywistym

  • Sprawdź kto aktualnie przebywa na Twojej stronie, aby skontaktować się z nim bezpośrednio
  • Zobacz ile czasu użytkownicy spędzają aktualnie na wybranych URL-ach
  • Wyświetla kontakty w oparciu o ich scoring oraz czas, spędzony na stronie w trakcie danej wizyty
  • Umożliwia pełną personalizację oferty na stronie w czasie rzeczywistym w trakcie wizyty klienta
Funkcje Premium

SALESmanago Copernicus - Machine Learning & AI

  • Zaawansowany, dedykowany dla e-commerce moduł analizy Big Data i budowania predyktywnych rekomendacji produktowych
  • Analizuje wizyty i transakcje aktualnych klientów, by od samego początku rekomendować produkty użytkownikom strony www i nowym kontaktom w bazie
  • Silnik na podstawie zachowania użytkownika przewiduje, które produkty mają dla niego największą szansę konwersji
  • Dostępne metody predykcji:
    - anliza ścieżek konwersji
    - anliza koszykowa
  • Pozwala na generowanie rekomendacji w postaci:
    - maili dynamicznych
    - ramek rekomendacyjnych
Funkcje Premium

Analityka RFM

  • Segmentacja aktuanych klientów w oparcu o dokonywane przez nich transakcje
  • Dynamiczne tworzenie segmentów klientów na podstawie informacji o terminie ostatnio dokonanych zakupów (recency), częstotliwości dokonywania zakupów (frequency) oraz wartości wydanych pieniędzy (monetary).
  • Budowa zautomatyzowanych akcji bazujących na segmentacji Klientów
Funkcje Premium

Moduł Web Beaconów

  • Monitoruj zachowanie swoich klientów w ramach jednego URL-a
  • Web Beacon to specjalny znacznik, który może być podłączony pod każde miejsce na stronie internetowej i pozwala na monitorowanie większości akcji klienta
  • Web Beacon pozwala na monitorowanie czy kontakt:
    - przeczytał cały artykuł
    - wyświetlił formularz kontaktowy
    - wyświetlił wybrany obraz lub obiekt
    - wyświetlił lub kliknął w przycisk
    - porusza się pomiędzy różnymi zakładkami na tej samej stronie