Email Marketing

Dlaczego warto wykorzystać e-mail marketing?

Głównym celem mailingu reklamowego jest promocja firmy lub marki poprzez udostępnianie subskrybentom wartościowy treści zgodnych z ich zainteresowaniami. Przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia mailingowa przyczynia się bezpośrednio do wzmocnienia wizerunku marki i budowania trwałej relacji z subskrybentami i dzięki temu skutkuje wzrostem sprzedaży oferowanych produktów lub usług.

marketing

Zwiększ sprzedaż dzięki skutecznemu e-mail marketingowi

Najważniejsze cechy skutecznego systemu e-mail marketingu.

  • intuicyjny kreator e-maili i newsletterów
  • bogata biblioteka szablonów
  • możliwość importu własnych projektów
  • planowanie kampanii i cykle wysyłkowe
  • automatyczne, personalizowane maile one to one oparte na bazie zachowań klienta podczas wizyt w witrynie
  • optymalizacja czasu wysyłki wiadomości w oparciu o aktywność danego użytkownika
  • segmentacja odbiorców na podstawie ich zainteresowań i historii zakupowej
  • zaawansowana analityka (dostarczalność, historia wysłanych maili, otwarć i wizyt oraz działań na stronie)
  • zaawansowana optymalizacja dzięki testom A/B
  • zaawansowana personalizacja (imię, tytuł, treść wiadomości dopasowane do obiorcy) oparta o analizę danych behawioralnych