Odpowiednio przygotowana kampania Google pozwala w krótkim czasie zwiększyć ruch na stronie internetowej i zaprezentować ofertę szerokiej grupie zainteresowanych odbiorców, co przekłada się bezpośrednio na wzrost rozpoznawalności marki i zwiększenie sprzedaży.
Zalety kampanii Google
Kampania polega na emisji reklam w witrynach partnerskich, aplikacjach, portalach czy blogach należących do sieci reklamowej Google. Obecnie sieć to ponad 2 miliony witryn. Reklamy kontekstowe mogą być emitowane na stronach powiązanych tematycznie z ofertą wybranej firmy lub branży. Algorytm Google na podstawie analizy zachowań użytkowników emituje reklamy powiązane z ich zainteresowaniami
Skutecznie i efektownie pozyskują nowych klientów. Pozwalają na natychmiastowe zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania.
Reklamy remarketingowe wyświetlane w sieci reklamowej partnerów Google nakłaniają niezdecydowanych klientów do ponownej wizyty na stronie. Dynamicznie tworzone reklamy mogą również informować ich o aktualnych promocjach i rabatach na wybrane produktu, którymi byli zainteresowani.
Wyświetlają Twoje produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Reklama pokazuje zdjęcie produktu, opis oraz cenę, a jej kliknięcie przenosi zainteresowanych odbiorców bezpośrednio do Sklepu, gdzie mogą dokonać zakupu.