E-marketing

Sprowadzimy Klientów na Twoją stronę i sprawimy by zostali na dłużej.
E-marketing

Kampanie Google

Odpowiednio przygotowana kampania Google pozwala w krótkim czasie zwiększyć ruch na stronie internetowej i zaprezentować ofertę szerokiej grupie zainteresowanych odbiorców, co przekłada się bezpośrednio na wzrost rozpoznawalności marki i zwiększenie sprzedaży.

Zalety kampanii Google

  • natychmiastowa obecność w wynikach wyszukiwania
  • płatność tylko za efekty (opłata pobierana tylko za kliknięcie w reklamę)
  • pełna kontrola nad emisją reklam dopasowana do indywidualnych potrzeb i budżetu
  • zwiększenie świadomości marki
  • dotarcie do nowych grup odbiorców
  • mierzalny wzrost sprzedaży poprzez śledzenie konwersji
     

Nie zwlekaj, zadzwoń już dziś +48 666 108 805

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • założenie konta Google
  • wdrożenie statystyk Google Analitics
  • konfiguracja kampanii
  • monitorowanie efektów kampanii
  • bieżąca aktualizacja kampanii

Rodzaje kampanii reklamowych Google

Sieć reklamowa Google

Kampania polega na emisji reklam w witrynach partnerskich, aplikacjach, portalach czy blogach należących do sieci reklamowej Google. Obecnie sieć to ponad 2 miliony witryn. Reklamy kontekstowe mogą być emitowane na stronach powiązanych tematycznie z ofertą wybranej firmy lub branży. Algorytm Google na podstawie analizy zachowań użytkowników emituje reklamy powiązane z ich zainteresowaniami

Linki sponsorowane

Skutecznie i efektownie pozyskują nowych klientów. Pozwalają na natychmiastowe zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania.

Remarketing

Reklamy remarketingowe wyświetlane w sieci reklamowej partnerów Google nakłaniają niezdecydowanych klientów do ponownej wizyty na stronie. Dynamicznie tworzone reklamy mogą również informować ich o aktualnych promocjach i rabatach na wybrane produktu, którymi byli zainteresowani.

Kampanie produktowe – Google Merchant Center

Wyświetlają Twoje produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Reklama pokazuje zdjęcie produktu, opis oraz cenę, a jej kliknięcie przenosi zainteresowanych odbiorców bezpośrednio do Sklepu, gdzie mogą dokonać zakupu.